Reklamní vlajky
Posted By in ObecněVlajka je kus látky různé barvy, obdélníkového, čtvercového nebo jinak pevně stanoveného tvaru a poměru stran. Vlajka označuje příslušnost ke skupině, organizaci, územní jednotce, státu, slouží k signalizaci a také k marketingovým účelům. Vlajky se upevňují na vlajkové žerdi, nebo vlajkové stožáry, které disponují elegantním vzhledem, vysokou pevností a barevnou stálostí.
Slovenská vlajka se skládá z troch podélných pruhů – bílého, modrého a červeného. Pruhy jsou stejné šířky a jsou uspořádány pod sebou. Na přední polovině listu státní vlajky je umístněn státní znak. Státní znak je stejně vzdálen od horního, předního a spodního okraje státní vlajky a jeho výška se rovná polovině výšky státní vlajky. Poměr stran státní vlajky Slovenska je 2:3. Původní slovenská vlajka sestávala ve středověku ze dvou pruhů (červeného a bílého). Nejstarší forma slovenské vlajky se zachovala v pečeti města Nitra, z doby krále Bela IV. Tehdy to byl bílý ležící dvojitý kříž na červeném pozadí.
Reklamní vlajky představují v dnešní době nezbytný doplněk marketingových aktivit firmy. Jejich výhody jsou zřejmé. Jsou cenově výhodné a mnohostranně použitelné kupříkladu na výstavách, veletrzích apod. Reklamní vlajky jsou ideálním prostředkem na zviditelnění firmy. Velice oblíbené jsou také vlajky, které visí na stožáru v sídle firmy. Dodávají firmě reprezentativní charakter.
Leden 30th, 2012 at 22.47
[...] Copywriting [...]
Únor 1st, 2012 at 15.18
[...] Copywriting [...]