23
Lis

Reklama pomocí PR článků

Posted By in Internet

PR článek je jeden z nejvíce diskutovaných produktů, které nabízejí internetové agentury. PR články jsou sice krátké a poměrně jednoduché texty, přesto je při jejich psaní vhodné dodržet několik jednoduchých pravidel. U PR článku je nutné znát cílové adresáty. Firma nebo produkt může mít celospolečenský záběr, ale médium, kam článek chceme umístit, má vždy konkrétní danou skupinu čtenářů, a ta má své potřeby, strachy a touhy, které je třeba zasáhnout. PR články jsou také důležité kvůli zpětným odkazům. Zpětné odkazy z PR článků nám mohou pomoci ks pozicemi klíčových slov. Dobře jsou ohodnocené stránky s určitým tématem, které se nachází na tematických webech se stejným zaměřením. Stránky, které svým tématem vybočují z tématu webu, nemají pro vyhledávače takový význam. Navíc na netematických PR webech je taková změť různých článků, že vyhledávač si nebude jistý, k jakému tématu Váš článek patří a ztratíte tak důležité body.

One Response to “Reklama pomocí PR článků”

  1. Reklama pomocí PR článků Says:

    [...] Copywriting Posted in Info | Tags: článků, pomocí, reklama [...]

Leave a Reply